söndag 8 mars 2009

Denna patetiska söndag

Har sett herre på täppan med Malin. Vi har skrattat så mycket så det nästan rann ut lite kiss *skrattar*.
Hela dagen har jag städat, bytt blöjor, och nu unnar jag mig en flaska rött.
Har någon tips på hur jag skaffar en kändare blogg? Hade gärna viljat skaffa pengar. Jag jobbar ju faktiskt som lokalvårdare, har 3 barn att försörja. Plus att jag har 7 katter och fyra stora hundar. Alla vi lever i en trea. Hade gärna viljat ha en större så alla fått varsitt rum. Nu är det ju så att jag och Elsa delar med katterna. Malin och Johannes delar och har hundarna i sitt.
Så glömde jag skriva att vi har 2 undulater också, och ett marsvin.
Suck

Har mest tömt burar hela dagen. Nog om tråkigt prat. Ska vi ta en dagens outfit?
Tyvärr ingen bild, får försöka spara ihop till en kamera...
Dagens:
Rött linne med snobben-tryck, H&M 99,-
Grå "mjukis"-byxor, Stadium 49 ,- (REA)
Pappas raggsockor
Malins ljusblå pannband, ?

Som ni märker har jag ingen "fest-outfit" direkt *skrattar*
Men man ska väl inte vara snygg när man städar?

Men tror jag gör mig fin och går över till Anders, min nya granne. Så roligt när det flyttar in trevligt folk.

En fråga till er läsare;
Vad vill ni läsa om i min blogg? Vill ni läsa om mode? Matlagning? Mina barn?
Behöver lite tips. För trots allt gör jag detta för er skull
Maila in till mig: annelipanneli@live.se

Många kramar från mig till er!
Anneli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar