lördag 7 mars 2009

Äntligen lite mello

Hej alla kära läsare! Jag får så söta kommentarer av er jämt.

Läsarfrågor:
Har du någon kille? / från tjejen 91
svar: jag dejtar för fullt. har många olika killar. skratt* Nu kommer bo hit & "fikar"................;)

Hej anneli! Hur gammal är du egentligen??? Enligt bilden kan man tro att du är 20?
svar: Jag är 38 år, fyller 29 i juni!!! Tack du din söta gull-unge!

Hur gammal är Elsa din dotter alltså?
svar: Hon är 23 år mammas lille gose gumma. Nu ligger hon i mammas säng.. feber! Så har jag ju också johannes(15) och malin (snart 18) Alla tre lika söta fast elsa är bäst!




Ikväll är det såklart melodifestivalen, & ni läsare kan ju ana vem jag hejar på? AMY DIAMOND! Synd att inte pontare är med:(:( jag lyssnar på vindarna varje dag i min freestyle! Nu ska jag göra lite kvällsmat till elsa gumman, hon har ju tjatat om mammas ostmackor med kalles kaviar hela veckan. Malin och johannes är på fest hos någon på hertsön, jag tänker inte hämta dom det sa jag klart och tydligt! hmmm.. vi får se! Nu kommer bo. mys kväll med alla 3!

Dagens outfit:
Röda string + grön bh. Lindex
Sockar Ica maxi
Elsas leggings Gina tricot
Genomskinligt spets linne svart Gina tricot

hott va? jag är en trendig, fräck morsa! ;)
Kram på er & puss till alla män!

Anneli05 <-- Norrlandskontakten.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar